V databázi máme 1 009 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání úrovně školských obvodů

Nalezeno 9722 právních předpisů:

  • 561/2004 Sb., Zákon o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)

  • 364/2005 Sb., Vyhláška o vedení dokumentace škol a školských zařízení a školní matriky a o předávání údajů z dokumentace škol a školských zařízení a ze školní matriky (vyhláška o dokumentaci škol a školských zařízení)

  • 306/1999 Sb., Zákon o poskytování dotací soukromým školám, předškolním a školským zařízením

  • 51/2015 Sb. m. s., Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání Úmluvy o účasti cizinců na veřejném životě na místní úrovni

  • 10/2015 Sb. m. s., Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání Prováděcího programu kulturní, školské a vědecké spolupráce mezi vládou České republiky a vládou Egyptské arabské republiky na léta 2014–2017

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 4 dotazů s odpovědí.

Lze vytvořit po vzájemné dohodě obcí tři úrovně školských obvodů - zvlášť pro MŠ, zvlášť pro I. stupeň ZŠ a zvlášť pro II. stupeň ZŠ, vždy s trochu odlišným výčtem obcí?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Tvoří-li jedna obec dalšími obcemi školský obvod, může jedna obec přijímat děti do školky přednostně, protože na jejím území mají trvalý pobyt?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Do základní školy zřízené obcí chodí i žáci z okolních obcí, které nespadají do katastru zřizující obce. Může škola přijímat žáky z jiných obcí, které nemají trvalý pobyt ve školském obvodu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jaký je konkrétní postup pro výpočet nejnižší úrovně zaručeného platu a jak postupovat u zaměstnance, který na tuto úroveň nedosahuje?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.