V databázi máme 892 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání doručování

Bylo nalezeno 6 dotazů s odpovědí.

Jak má škola správně postupovat při doručování rozhodnutí o nepřijetí k základnímu vzdělávání, pokud si adresát nevyzvedne zásilku ve lhůtě k vyzvednutí? Je z hlediska správního řízení vhodnější zásilku vložit do schránky adresáta, nebo ji vrátit odesílateli?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je povinnost školy při doručování písemností zjišťovat, zda mají rodiče zřízenou datovou schránku?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jaká pravidla platí pro doručování písemností zaměstnanci prostřednictvím provozovatele poštovních služeb?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je rozhodování ZUŠ v rámci příjímacího řízení, přeřazení žáka či rozhodování o individuálním vzdělávacím plánu správním řízením ve smyslu správního řádu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Existuje předepsaný formulář „Záznam o úrazu“, který je škola povinna zasílat zdravotní pojišťovně žáka dle § 4 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 64/2005 Sb.? Jakou formou má být toto oznámení doručeno (datová schránka, e-mail, pošta)?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak by měla škola postupovat, chce-li písemnosti zaměstnanci doručovat datovou schránkou?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.